Academy students
NinJutsu - Suiton
Suiton (w wodzie ukrycie) jest to NinJutsu opierające się na kontroli i przekształcaniu wody. Jutsu tego żywiołu opierają się na tworzeniu wodnych ścian, pocisków i potworów z wody, a także wirów, czy też klonów wodnych. Suiton jest największym atutem klanu Hyouton, który opanował tę sztukę do takiego poziomu, że potrafi kontrolować wodę w różnych stanach skupienia, nie tylko jako ciecz. W środowisku wodnym, kiedy użytkownik ma w pobliżu jakieś duże źródło wodne, bardzo ciężko wygrać jest z kimś kto panuje nad tym żywiołem. Wbrew pozorom wodny pocisk może być równie skuteczny w walce co pocisk ogniowy, a walce Katon vs Suiton może się okazać nawet dużo skuteczniejszy...
Techniki o randze E i D (wymagany poziom: Gennin)
Mizu no Tatsumaki
Ranga: D
Chakra: 30
Opis: Użytkownik tworzy małe tornado z wody, poruszające się z dużą prędkością. ktoś kto w nie wpadnie nie może formować żadnych pieczęci dopóki nie zostanie przez nie wyrzucony. Tornado utrzymuje się tylko kilka sekund.
Taihoudan
Ranga: D
Chakra: 30
Opis: Użytkownik przy mocnym wydechu wypuszcza z ust spory strumień wody o dość dużym ciśnieniu, co może odrzucić przeciwnika i spowodować jego bolesne uderzenie o jakiś twardy przedmiot (skała, drzewo).
Teppoudama
Ranga: D
Chakra: 20
Opis: Technika podobna do Jutsu Endan (Katon), z tą różnicą, że w tym przypadku wypluwamy pocisk wodny zamiast ognistego.
Suigadan
Ranga: D
Chakra: 20 x 1 kolec
Opis: Technika skuteczna tylko w wodzie, na wodzie lub tuż obok wody ! Jutsu polega na wytworzeniu wysuwających się z wody kolców (oczywiście stworzonych z wody), które poruszają się całkiem szybko w kierunku najbliższego celu. Musimy uważać, żeby nie stworzyć ich bliżej siebie niż przeciwnika, gdyż wtedy zaatakuje nas własna technika. Technika rozwija się wraz z użytkownikiem. Razem z kolejnymi poziomami (Gennin - Chuunin - Jounin - Special-Jounin -Sage) możemy tworzyć kolejno: 1,3,5,7 i 9 wodnych kolców.
Techniki o randze C (wymagany poziom: Chuunin)
Daibakuryuu no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Technika działa tylko w środowisku wodnym (na wodzie lub w wodzie) ! Technika jest tym skuteczniejsza, im głębszy jest akwen wodny, na którym została użyta. Polega ona na wytworzeniu dużego wiru wodnego, który wciąga wszystko, co jest w jego zasięgu i ściąga to na samo dno. Jeśli akurat woda będzie wystarczająco głęboka przeciwnik może udusić się wciągnięty w wodną otchłań. Jest to kolejna technika, która blokuje wykonywanie pieczęci złapanym w nią przeciwnikom.
Mizu Bunshin no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 30 x 1 klon
Opis: Tworzy wodne klony o właściwościach identycznych jak klony Kage Bunshin, tyle że wymagają one bliskości wody do powstania. Te klony mają fizyczną postać i mogą tworzyć pieczęcie, jednak po przyjęciu choćby jednego ciosu znikają i nie mogą zbytnio oddalać się od twórcy.
Mizu no Muchi
Ranga: C
Chakra: 50
Opis: Tworzy wytrzymały bicz z wody, który nadaje się do walki, wiązania jeńców jak i ułatwienia sobie ucieczki, czy przyspieszenia podróży.
Suijinheki
Ranga: C
Chakra: 70
Opis: Wypuszczamy z ust dużą ilość wody, która tworzy przed nami grubą ścianę sporej wielkości. Technika bardzo przydatna, gdy nie mamy gdzie uciec przed atakiem.
Mizu Tensou no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 50
Możemy ukryś sie w każdym, nawet najmniejszym zbiorniku wodnym. Do
póki jesteśmy ukryci przeciwnik nas nie widzi ale nie możemy wykonywać jutsu
Suirou no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 80
Opis: Zamyka przeciwnika w wodnej pułapce, z której bardzo trudno się uwolnić, może ją rozbić tylko naprawdę bardzo mocna fizycznie technika. Pułapkę musimy cały czas utrzymywać jedną ręką i nie możemy się z nią przemieszczać, przez co technika nie zawsze się sprawdza przeciw wielu przeciwnikom.
Techniki o randze B (wymagany poziom: Jounin)
Kokuun no Jutsu
Ranga: B
Chakra: 170
Opis: Nietypowa technika należąca do tego żywiołu. Polega ona na sprowadzeniu deszczowych chmur nad wybrany obszar i zesłanie z nich deszczu, który jednak nie jest deszczem z wody, a z łatwopalnego, czarnego płynu. Potem wystarczy np. notką podpalić jedną z kropel, a cały obszar zajmie się ogniem. Technika ma całkiem spore pole rażenia, jednak jest dosyć nieprzewidywalna i wymaga dużej ilości chakry, gdyż nie jest to standardowa kontrola wody.
Suikoudan no Jutsu
Ranga: B
Chakra: 100
Opis: Technika skuteczna tylko w wodzie, na wodzie lub tuż obok wody ! Tworzy duży wodny strumień, który bardzo szybko atakuje wybrany przez nas cel. Technika ma całkiem duży zasięg.
Suiryuudan no Jutsu
Ranga: B
Chakra: 140
Opis: Technika skuteczna tylko w wodzie, na wodzie lub tuż obok wody ! Tworzy szybko poruszającego się, wielkiego wodnego smoka, który ma dwukrotnie większy zasięg, niż technika Suikoudan, jednak wraz z oddalaniem się od źródła powstania jego moc spada.
Suishouha
Ranga: B
Chakra: 150
Opis: Tworzy ogromne wodne tornado wodą wypuszczaną z ust. Tornado ma właściwości podobne jak w jutsu Mizu no Tatsumaki, jednak ma większy zasięg, większe pole rażenia i dłuższy czas trwania, w dodatku można w pewnym stopniu kontrolować kierunek jego ruchu.
Techniki o randze A (wymagany poziom: Special-Jounin)
Baku Suishouha
Ranga: A
Chakra: 230
Opis: Jedna z najbardziej lubianych technik w środowisku użytkowników Suitonu. Polega na wypuszczeniu z ust ogromnej ilości wody, która zalewa całą okolicę, utrudniając ruch wrogowi, mogąc go zatopić (to przecież ogromne ciśnienie wody !) i umożliwiając wykonanie wielu wodnych technik nie do użycia na suchym terenie. Jutsu zamienia całą okolicę w jedno wielkie jezioro.
Goshoku Zame
Ranga: A
Chakra: 230
Opis:Techniki tej można użyć tylko w środowisku wodnym. Polega ona na przywołaniu pięciu rekinów, stworzonych wyłącznie z wody i chakry. Bestie okrążają, po czym atakują swoją ofiarę zębami i płetwami. Potrafią one rozszarpać nawet bardzo silnego shinobi. Ponadto są odporne na ataki fizyczne, ponieważ po otrzymaniu obrażeń potrafią się bardzo szybko zregenerować.
Kisame Hoshikagi przez swoje umiejętności może wykonać to jutsu za 200 chakry
Daibakufu no Jutsu
Ranga: A
Chakra: 200
Opis: Technika skuteczna tylko w wodzie, na wodzie lub tuż obok wody ! Użytkownik tego Jutsu tworzy z wody ogromną falę, która zalewa przeciwnika przygniatając go masami wody o wadze setek ton. Technika dosłownie miażdży i topi przeciwnika jednocześnie.
Suiton: Takitsubo no Jutsu
Ranga:A
Chakra:200
Opis:Yamato używa tej techniki wspólnie z Earth Release: Earth Flow Rampart by stworzyć np.wodospad.
Techniki o randze S (wymagany poziom: Sage)
Mizukuri no Yaiba
Ranga: S
Chakra: 400
Opis: Dzięki tej technice użytkownik może z wody stworzyć praktycznie niezniszczalny miecz, zdolny przebić najtwardszy nawet materiał. Miecz ten posiada wytrzymałość, jakiej nie ma żaden ze znanych nam metali.
*Konoha *Klan - Uchiha *Chakra - 100 *Ryo - 150 *Specjalizacja - Katon, Genjutsu, Raiton
*********************************************************************
Jutsu klanowe: Sharingan(30)(1 kropla) ,
Jutsu: Shunshin no jutsu(30) , Kawarimi no jutsu(30)
Umiejętności -
Bronie - Kunai(5) , Shuriken(5) ,
Walki wygrane - 0
Walki przegrane - 0
Misje :
Misja D - 0
Misja C - 0
Misja B - 0
Misja A - 0
Misja S - 0
Offline